A Mondelez Int. legfontosabb márkái és területei, melyek jelentős növekedést biztosíthatnak a cégnek - brandchannel.com |
Október 1.-én keleti parti idő szerint 17 órától a Kraft Foods (KFT) - egy korábbi döntés értelmében - a cégről leválik az észak amerikai élelmiszer bolti üzletág Kraft Foods Group (KRFT) néven, a cég megmaradó része pedig Mondelez International (MDLZ) néven folytatja tovább. A régi KFT ticker-t kivonták a forgalomból ekkortól. A régi cég tulajdonosainak részvényeit pedig a következő
módon osztják szét: 3 darab régi KFT részvényért jár 3 db MDLZ + 1 db KRFT
részvény. Az esetleg "megmaradó" tört KRFT részvényeket pedig kifizetik.
A Kraft Foods szeptember 24.-én kikerült a DOW indexből is. Helyét a 30-as listában a UnitedHealth Group vette át.
A Kraft Foods szeptember 24.-én kikerült a DOW indexből is. Helyét a 30-as listában a UnitedHealth Group vette át.
A Mondelez International 80 országban tevékenykedő, 36 milliárd dolláros éves forgalommal
rendelkező nagy vállalat, melynek termék portfoliójához olyan márkák tartoznak többek
között, mint a Milka, a Chips Ahoy, a Côte d'Or, a Club Social, Cadbury,
Gevalia, HALLS, Toblerone, Trident, Stimorol, Ritz, Prince, Oreo,
Nabisco, Jacobs. Elemzők szerint a cég 2015-ig akár 50%-kal is növelheti árbevételét a
fejlődő piacokon! Árbevétele mind a márkák sokfélesége, mind a termék
típusok elosztottsága (csokoládé, snack, kávé, kakó, keksz, rágógumi,
cukorka, stb), mind az értékesítés földrajzi szétterítettsége okán jól
diverzifikált: a bevétel kellően sok termék féleségből és sok földrajzi irányból érkezik. A Mondelez teljes árbevételének várható stabil éves növekedése 5%-7%-ra valószínűsíthető. 2013-ra $1,5-$1,55 EPS-t várnak a Mondeleznél és $2,6-t a KRFT-nél.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.